Pohjanmaaksi

Asiakaspalvelu

Haluamme tarjota teille aina parasta ja laadukasta palvelua. Tyytyväisyytenne on meille tärkeää.

Asiakaspalvelu

Toimipisteissämme teitä palvelevat pirteät ja iloiset asiakaspalvelijamme, voitte soittaa meille arkena aina aamu seitsemästä iltapäivän puoli viiteen saakka (7-16.30). Palvelemme teitä kaikissa jätehuollon asioissa, voitte kysyä neuvoa lajittelussa, tilata tyhjäyksiä lavoille tai astioille tai tilata uusia astioita, voitte muuttaa jäteastianne tyhjäysväliä, tiedustella laskutuksesta, ja vaikka antaa palautetta toiminnastamme.

Meille voitte myös lähettää sähköpostia, pyrimme vastaamaan aina mahdollisimman pian teille, viimeistään seuraavana arkipäivänä. Voitte myös tehdä tilauksia sähköpostin välityksellä, yleinen info-osoitteemme vastaa aina viipymättä tilauksiinne.

Tarjoamme teille sopimusasiakkaanamme mahdollisuuden tutustua myös laatujärjestelmäämme sähköisesti, voitte tilata tunnukset toimistoltamme, joilla voitte internetin kautta kirjautua järjestelmäämme.

Lajittelulaitoksessamme Ylistaron Teräsmäessä otamme vastaan suureriä. Teräsmäessä teitä palvelevat vaakatoimitsija sekä lajittelijat/murskaustyöntekijät. Seinäjoella otamme vastaan pieneriä, siellä on päätoimipisteemme, jossa toimivat toimistopalvelut. Voitte tutustua henkilökuntaamme yhteystiedot-osiossa.

Seinäjoella voitte maksaa pienerien vastaanottomaksun käteisellä, pankki- tai luottokortilla tai halutessanne erä voidaan laskuttaa teiltä jälkikäteen. Ylistaron lajittelulaitoksessa suurerien vastaanottomaksut laskutetaan jälkikäteen kuukausittain.

Laskutusväli on 1 kuukausi ja maksuaikaa laskuilla on pääsääntöisesti 14 vrk. Meillä on valmius lähettää myyntilaskumme sähköisinä verkkolaskuina. Sähköistä laskutusta varten tarvitsemme välittäjän tunnuksenne, verkkolaskuosoitteenne sekä mahdollisen OVT-tunnuksenne.